Неділя, 28.04.2024, 05:26
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Видатні діячі в галузі комп’ютерної техніки

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 87
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Максимівський НВК

Делл Майкл

Делл (Dell) Майкл (23 лютий 1965), американський підприємець в області комп'ютерів, засновник компанії Dell Computer Corporation, світового лідера в галузі розробки і виробництва комп'ютерних систем, ПЗ та периферійних пристроїв і обслуговування комп'ютерної техніки у відповідності до вимог клієнтів. Майкл Делл, якому в 1998 році виповнилося всього 33 роки, є одним з найбагатших людей планети. У тому ж 1998 році обсяг продажів його компанії перевищив 16 млрд. доларів, а сам Делл, що володіє приблизно 16% акцій, за оцінкою журналу "Форбс" займає четверте місце серед найбагатших американців із загальним капіталом в 13 млрд. доларів. Майкл Делл народився в заможній сім'ї: батько - стоматолог-ортодонт, мати - брокер, і його батьки мали всі підстави очікувати, що син піде по їх стопах. Однак замість того, щоб стати лікарем, адвокатом або інженером, Майкл віддав перевагу кар'єрі підприємця. Дух підприємництва був властивий Деллу з дитинства. Коли йому було 12, він влаштував філателістичних аукціон, який приніс йому тисячу доларів. На ці гроші він купив свій перший персональний комп'ютер. Будучи старшокласником, Делл заробив 18 тисяч доларів на продажу газет. Тепер він купив собі розкішний ВМW, на ті часи рідкісний для США автомобіль. У 18 років Делл поступив на біологічний факультет Техаського державного університету в Остіні. Це був час повального захоплення першими персональними комп'ютерами IBM. Натхненний ідеєю суперничати з "блакитним гігантом" (і не менше), Делл вирішив продавати комп'ютери. Однак Майкл Делл вирішив продавати їх не так, як було прийнято - через посередників, а напряму, безпосередньо спілкуючись з покупцем по телефону. При такому підході йому не потрібен був торговий зал. Його кімната в студентському гуртожитку перетворилася на майстерню, а сам він часто вів переговори прямо в піжамі. До готовим машин IBM Делл приєднував модні на даний момент додаткові комплектуючі, таким чином пропонував покупцям оптимізовані під користувача комп'ютери по ціною, нижчою від роздрібної, рекламуючи їх через газету. Його система ведення справ безпосередньо зі споживачем перевернула всі усталені догми торгівлі. Вона приносила більше прибутку за рахунок зменшення накладних витрат і кращого обслуговування клієнтів. Таким чином Деллу вдавалося продавати комп'ютерів уже на 50 тис. доларів на місяць. У 1984 році 19-річний Делл, кинувши навчання в університеті та ризикнувши всіма заощадженнями, заснував власну комп'ютерну компанію Dell Computer. Він сповідував той самий принцип: "Продай користувачеві не те, що завалялося на складі, а те, що йому потрібно, і дешевше, ніж інші ". Вже за перший місяць роботи нової компанії продажу склали 180 тис. доларів і продовжували безупинно рости. У перший же рік свого існування компанія Делла запрацювала 6 млн. доларів виключно на продажу комп'ютерів. Компанія Делла стала новою на американському ринку моделлю ефективної побудови виробництва. Вона давала своїм покупцям гарантію повернення грошей, а також миттєвий сервіс в разі поломки, для чого була створена цілодобова безкоштовна лінія для користувачів. І, нарешті, постійно спілкуючись з клієнтами, Делл завжди був у курсі їх настроїв. У 1985 році Делл перейшов від торгівлі комп'ютерами IВМ до створення власної марки. Доходи компанії, що почала з 6 млн. доларів в 1984 році, склали в 1987 році 69 млн., а в 1991 - 546 млн. доларів. Але тут, як виявилося, компанія досягла своєї стелі, і, не маючи відповідної інфраструктурної підтримки, почала руйнуватися під власною вагою. Вартість акцій в 1993 році впала з 49 доларів в січні до 16 у липні. Делл, послухавши порад досвідчених маркетологів, провів ряд реформ, у Зокрема, були припинені всі розробки нових лептопів, звільнений фінансовий директор. Завдяки вжитим заходам компанія швидко відродилася, і в 1996 році її дохід склав 5,3 млрд. доларів, а штат співробітників виріс до 8 тисяч чоловік. Зростання акцій компанії побив всі мислимі рекорди - вони подорожчали з 1990 року з 23 центів до 124 доларів, тобто на 53 тисячі відсотків (!), а зростання компанії протягом 1996-98 років становив 40% на рік. Компанія Dell Computer займає третє місце в світі за обсягом продажів після IBM та Compaq, проте вже в третьому кварталі 1998 року вона зайняла лідируючу позицію в секторі поставки ПК у великі американські компанії (29,8% ринку), випередивши Compaq (23,6%). Загальний обсяг продажів компанії в 1998 році склав $ 16,8 млрд.
http://reff.net.ua